zaterdag 2 december 2017

Bloghop Creatieve harten Gitter en Glamour


Is weer een nieuwe maand,de eerste zaterdag van de maand.
 En dan is het weer tijd voor de bloghop van de Creatieve harten. 
Deze maand is het teama Glitter en Glamoun


Je bent nu bij Elly Kreutzer via Ilse  gekomen.
Ik ben as maart 5 jaar Demo en woon in Bovenkarspel.
Leuk dat je langs komt.


Ik heb een nieuwjaars kaart gemaakt. 
Soms heb je nog wel eens een kaart nodig omdat je iemand vergeten hebt. 
Of om mensen uit te nodigen om gezellig een nieuwjaarsborrel te komen drinken. 



Ik heb versamark gebruikt en daarna silver embrossingpoeder er op gestrooid. 
Daarna heb ik het er weer afgeveegd,en met de heat tool droog gemaakt.
Zodat je een heel licht silver ziet. 

Heel veel plezier bij de volgende 
En dat is mijn lieve team genootje  Angélique

Superleuk dat je langs geweest bent. 
Ik zit in de kerststress heb nog geen kerstkaarten gemaakt.
Ben nu druk met kado'jes maken voor de 2 kerstmartkten. 




Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Simply Scored
[122334]
€ 36,00
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50

10 opmerkingen:

  1. Elly wat een leuke kaart! Bijna 5 jaar al, dat is al reden voor een feestje. Mocht je zin hebben, je mag gerust bij mij kerstkaarten komen maken. Ik heb straks 25 verschillende ter inspiratie voor je gemaakt (zie evt. mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gedaan zo met die sterretjes!! Leuk!!!
    Ohh ik moet echt proberen vaker te gaan bloggen...dit is eigenlijk best wel heel erg leuk!! Ik ga gauw verder hoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zo Elly! Met de sterretjes er zo bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan Elly, en alvast gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geinig idee om die vuurstokjes in een lucifermapje te verwerken! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart, ik heb ook altijd een paar nieuwjaarskaarten achter de hand. Gaaf met die sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om zo iemand uit te nodigen voor bijv. Oud & nieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een knaller Elly!
    Super leuk dit project en gezellig dat je weer mee doet met de bloghop.
    Alweer bijna 5 jaar he...de tijd vliegt. Lekker blijven genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen