vrijdag 2 februari 2018

5 jaar bij Stampin - Up. op 8 maart Tijd voor een feestje.

Op 8 maart 2013 ben ik ingestapt als Demo
In het Team van Caroline van den Staaten.(Caro)


We zijn nu bijna 5 jaar verder. 
Ik heb veel Su vriendinnen gemaakt,somige zijn vrienden voor het leven.
Congressen van Su mee gemaakt, Onstage april komt er aan. 

En waar ik erg na uit kijk is november.
Dan ga ik samen met collega demo Yolanda Pasterkamp naar Orlando Florida.
Waar we het 30 jarig bestaan van Stampin Up mee gaan vieren. 

En ben ik op 8 maart 2018 5 jaar demo. 

En dat is reden voor een feestje. 

Je kan een mooi SU pakket winnen. 
wat moet je doen:

Maak een kaart met het cijfer 5 centraal. 
stuur die op naar mij. 

Uit al die kaarten laat ik mijn zoon Timo een kaart kiezen.
Die persoon van wie die kaart is krijg van mij een mooi SU verrassings pakket. 

Voor mijn SU collega's die mee willen doen.
Is de prijs 
5 keycord's met naam.
(zet dus even in de kaart als je demo bent)

Jullie kunnen de kaarten in sturen tot Vrijdag 9 maart 2018. 
Dan gaat Timo op Zondag 11 maart 2018 de kaart kiezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten