zaterdag 11 november 2017

On stage Utrecht

Hallo allemaal
Vandaag is het 11 november 
de dag dat alle kindjes vanavond langs de deuren gaan met hun lampion. 
Maar ook de dag dat ik met z'n 200  collega demo's bij elkaar komen in de jaarbeurs Utrecht. 
Nieuwe producten zien, nieuwe voorjaarscatalogus bekijken en de nieuwe SAB cadeautjes. 
( gratis producten zijn dat voor als je voor € 60,00 besteld ,dat is vanaf januari 2018).

Ook gaan we swappen (dingen ruilen met elkaar)
Dit is mijn swap, omdat het st.maarten is vandaag ga ik ook dit ruilen,zelfde als ik voor de kids heb gemaakt. 

De productenlijst van deze swap staan in een andere post.

****
Ook heb ik voor al mijn tafelgenoten iets gemaakt. 
Ik mag bij mijn lieve vriendin en haar Team aan tafel zitten.
En als dank heb ik dit voor hun gemaakt. 

Ik heb hier voor een werkbeschrijving gemaakt. die op mijn blog staat. 
En ook daar staan de producete die ik gebruik heb bij. 

****
Deze 3 doosjes met een lekker cocos handcrème heb gemaakt voor 3 speciale vriendinnen.


de productelijst hier onder zijn van deze doosjes/tasjes.

Er zal vast een verslag op mijn blog komen volgende week. 
met hoe het was en met welke swaps ik allemaal geruild hebt. 

Fijn weekend allemaal.

Mocht je wat willen bestellen mail mij dan
klik door door op deze link.


Stempel Groetjes 
** Product List
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Starburst Punch
[143717]
€ 22,00
Circle Tab Punch
[143754]
€ 22,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50


Geen opmerkingen:

Een reactie posten