zaterdag 6 oktober 2018

Bloghop Creatieve Harten Maand Oktober



Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je langskomt. 

Thema deze maand is Favoriete techniek
Tjaa dat was moeilijk. er zijn er zo veel. 

Dus heb op deze kaart 2 gebruikt.
1) Sponsen
2) Blenders
 Sponsen is altijd mooi en blijft altijd.
Maar nu vindt ik de blenders erg fijn om te doen. 


Stempel je afdruk met Memento op een whisper white 8x8 cm

Mijn eerste techniek is met de blenders
Werkt erg mooi en fijn, vloeit mooi en geen strepen. 










Je begint met de lichte kleur daarna de donkere kleur en als laatste ga je met de colorlift er over heen. 

Techniek 2 is sponsen.



Je doet een beetje inkt op je sponsje en dan ga je langs de rand van je kaart. 


en dan heb je ook nog vingersponsjes die sponge daubers heten






Ik heb een 8.5 x 9 cm cs real red voor de mat kaart
en een 10 x 10 cm whisper white kaart
ook de kaart zelf heb ik de randen nog gesponst,met de inkt die nog op mijn spons zat. 


Dank je wel voor het kijken.
Zou het leuk vinden als je een reactie achter liet. 



Wil je iets bestellen dat kan mail mij met je bestelling. 
klik Hier voor je bestelling


De linklijst staat er niet goed op.(hij hoort hier boven te staan. de lijst met namen. 
 maar de volgende is Danielle.

Klik HIER voor haar blog. 

Deze producten heb ik gebruikt.
Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje Elly. Ik vind de So santa set ook erg leuk. Zo grappig dat we graag meer dan 1 techniek laten zien. Alvast veel plezier in November, jammer dat we elkaar dit keer niet treffen, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja grappig is dat he, maar er zijn ook zo veel leuke technieken.
      Erg jammer dat we elkaar niet zien.
      we hebben er zo veel zin in,nog 3 weken en dan vertrekken wel.

      Verwijderen
  2. Een vrolijke kaart!
    Wat doet de colorlifter precies?
    Ik heb de blenders niet dus vandaar deze vraag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij maakt het wat lichter en vloeit in elkaar over.
      zal het wel een x laten zien op mijn blog.

      Verwijderen