zaterdag 1 december 2018

Blohhop Creatieve Harten Maand december Black & White


Hallo Allemaal 

Welkom op mijn Blog en bij deze Bloghop. 

Na een geweldige reis door Florida

Heb ik echt een week nodig gehad om bij te komen.
Ook iets maken ging niet van zelf.
Daarom heb ik iets gecast.
Caroline heeft tijdens mijn reis iets live gemaakt en die heb ik na gemaakt.
In de kleuren Black & White en bling bling
Zo zie je maar dat je niet altijd zelf iets hoef te bedenken, maar dat je ook best wel iets na kan maken en er je eigen draai aan kan geven. 
Is een kaart met velum. 


Ik hoop dat je hem leuk vindt, volgende x weer iets van mijn zelf.
maar voor deze x iets na gemaakt. 
De kaart is bedacht door Caroline van der Straaten mijn Up.
Heel veel p
lezier verder met de bloghop en een fijn weekend.


Product List
Silver Glimmer Paper
Silver Glimmer Paper
[124005]
€ 5,95
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Glue Dots
[103683]
€ 6,50

7 opmerkingen:

  1. Pracht kaart! En handig toch dat we niet alles zelf hoeven te verzinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch heerlijk dat we ideetjes met elkaar kunnen delen!
    In zwart/wit en zilver is hij ook prachtig zoals je laat zien El.
    Erg mooi zo.
    Leuk dat je mee hebt gehopt deze keer en ik hoop dat je er de volgende keer ook weer bij bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is goed gelukt hoor heel mooi en subtiel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een kaartje nagemaakt, daar is helemaal niets mis mee toch! en je geeft er toch altijd ook weer je eigen draai aan. Ik vind deze kaart prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie variant ook weer. En casen mag hoor ! Iedereen doet het

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje! Ik heb die facebook live van Caro ook gezien! Had toen alleen nog bewerkt vellum van een ander merk, daar heb ik dit modelletje wel al mee uitgeprobeerd. Super fijn om te maken! Maar nu het gewone vellum heb ik in bestelling staan bij Caro. Echt super gaaf deze kaart, jou uitvoering is ook erg leuk!!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen