zaterdag 2 november 2019

Bloghop Creative Harten Thema: kerst


Welkom op mijn blog, gezellig dat je er bent. 
Het thema van de bloghop is deze maand Kerst. 

Helemaal mijn ding is doosjes, en dat is ook wel leuk met kerst.
Maaaaaaaaar dat zou te gemakkelijk zijn. 
Daarom ben ik voor een kaart gegaan.

Ik kwam de kaart op Internet tegen.
  ( © Jill Olwen)
Ik vond hem zo leuk  en heb hem nagemaakt. 

En eigenlijk kan deze kaart ook voor oud en nieuw of verjaardag of een andere gelegenheid. 
Ik heb ze in 2 kleuren (goud en silver) gemaakt met de zelfde basis kaart. 



Sterren kunnen voor heel veel gelegenheden.


















Ik zelf vindt de zilveren mooier dan de Gouden.

Ik wens jullie nog veel kijk plezier en een bedankt dat jullie op mijn blog waren.

Wil je iets bestellen klik dan HIER om mij te mailen. 


Om verder te gaan naar de volgende blog klik je op de Blauwe button.
Heel veel plezier en een fijn weekend. 



Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat,
hoe je de kaart vond. 

;
Product Lijst



4 opmerkingen: