dinsdag 4 februari 2020

Update van mij en we zijn er weer.



Ik ben 9 januari 2020  weer opnieuw geopereerd aan mijn voet. 
Gelukkig gaat het weer wat beter,pijn is nog niet helemaal weg.
Maar we gaan voor beter herstel. 

Ook zijn we ontzettend druk geweest, met het huis van mijn moeder leeg halen.
gelukkig is dat nu gebeurd.
En zijn we druk met het verkopen van de spullen op Marktplaats. 

Krijg nu ook weer wat meer tijd om kaarten en doosjes te maken. 
Ik heb nog 2 dozen met nieuw binnen gekomen stempels die ik nog niet gebruikt hebt. 
En ik hoop daar veel van te kunnen laten zien de komen de tijd.

Heb wel mee gedaan met de SAB swap van de Creatieve harten. 
Ik de komen de week zal ik hier de kaarten die ik gemaakt hebt laten zien. 

Ik ben er weer en zal snel eens kijken of ik een workshop kan plannen. 
Lijkt je het leuk om  een workshop bij te wonen, een idee hebben voor een workshop of in mijn team te komen. 
Mail mij dan HIER 

We zijn er weer,en dat is fijn. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten