zaterdag 6 april 2019

Bloghop April Creatieve Harten.: Bloemen.



Het is weer de eerste zaterdag van de maand
We gaan weer bloghoppen.
Deze maand het thema Bloemen. 

Vorgen week zondag hadden we een teamdag eerste line's van de creatieve harten.
Ik had een swap gemaakt met een bloem.
2 dingen gecombineerd swap en bloghop. 


Het is een clear tiny treat boxes gebruikt 




 zo ontzetten schattig deze kleine doosjes.
Ik ben echt van de doosjes en zakjes. 
Ik maak ook  kaarten, maar mijn voorkeur gaat uit naar doosjes en zakjes. 
leuk om te geven als je naar iemand toe gaat of voor een verjaardag. 


Bedankt voor het kijken en veel plezier bij de volgende blog.
Fijn weekend verder.


Wil je deze producten ook bestellen?
mail dan je bestelling  via dit emailadres door.

Zie ook mijn leuke verjaardag's actie.
Gratis cadeau bij je bestelling.
klik daar voor HIER

En mijn verjaardag win actie.
Klik daar voor HIER 


Product List
Daisy Punch
[143713]
€ 22,00
Starburst Punch
[143717]
€ 22,00
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

9 opmerkingen:

  1. In het echt waren je doosjes nog leuker en zooo leuk om te krijgen!
    Gezellig dat je mee doet met de bloghop El.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt lieffies in het echt, nogmaals bedankt El. Leuk dat je er bij was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke doosjes, daar zal de ontvanger wel heel blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook slimme combie! Lief dat ik er ook één mocht ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja in het echie nog leuker...😊 dank je wel ook dat je er bij was vorige week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn inderdaad hele fijne doosjes om te versieren, jouw bloemen zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen