donderdag 4 april 2019

Verjaardag's winactie

Verjaardag's Winactie

Zondag 14 april wordt ik 50 jaar.



En ik ga een mooi pakket verloten 

wat zit er zoal in 
Bone folder 
Tombo lijm
stempel
en nog wel een paar dingen meer.
(ik moet hem nog samen stellen.)

Wat moet je doen
Stuur mij een verjaardag's kaart met getal 50

mag via 
  • de post #echtepostisveelleuker
  • de mail
voorwaarden je moet lid zijn van mijn Blog en/of  FBpagina Stampin-Elly.

Mijn Adres is 
H.Albrechtrstaat 169
1611 GE Bovenkarspel.

email
stampin-elly@ziggo.nl 

Zet in de kaart of titel mail  #winactie 50 jaar.
Je kaart moet op dinsdag 16 april binnen zijn.

Op woensdag 17 april zal ik samen met  mijn man en zoon een winnaar kiezen. 

Ik hoop op veel leuke grappige of ontroerende kaarten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten